Wednesday 4 June 2014

TAHUKAH ANDA KELEBIHAN VITAMIN E??

Tahukah anda Vitamin E (klik sini) bukan sahaja dapat membantu anda untuk menghilangkan kesan parut dan jeragat, malah ianya mampu 
menjadikan anda nampak LEBIH MUDA daripada umur sebenar. Tak percaya??

Saya bermula dengan produk SHAKLEE hampir setahun yg lalu. Masa tu, sebulan dari tarikh nikah. Saya consume SET KULIT SHAKLEE (ESP, Vita-E, Cita-C & B Complex) konon nak nmpk berseri time nikah nanti. Kulit muka saya sgt sensitif kepada asap. Kerja pulak sentiasa outstation terutamanya ke Indonesia (tau2 jela asap kenderaan disana mcm mane kan). Jadi, setiap kali balik dr outstation, Cik Jerr (jerawat) berebut2 nak bersantai di muka. Besar-besar pulak tu.

Nak dijadikan cerita, seminggu sebelum nikah, saya bru balik 
dr outstation. Masa tu, xde "Cik Jerr" yg tumbuh. Jadi pada hari nikah, kulit saya sgt smooth dan MUA lgsg takde masalah nak 
cover jerawat ke ape. Saya pula mmg minta make up yg simple n lite utk majlis pernikahan. Tak seperti masa hari pertunangan (dah make up pon masih tak blh cover "Cik Jerr").

  Nota : Maaf gmbar semasa majlis pertunangan tidak dpt disiarkan krn pd ketika itu saya masih belum berhijab. Info : Vita-E Complex (klik sini)

Untuk pengetahuan anda, sekarang ni, bkn sahaja saya malah inchik asben pon dah consume produk Shaklee. Tak rugi anda mencuba. Saya sendiri bermula dengan mencuba. Akhirnya tros setia dgn 
Shaklee. Bkn itu je tau...saya dapat join keahlian 
PERCUMA!!!






No comments:

Post a Comment