Tuesday 10 June 2014

IBU BERSALIN : TUKANG URUT SURUH BERPANTANG DGN SHAKLEE

Kebiasaanya, masuk sahaja umur kehamilan 6 bulan pastinya
kita dah sibuk nak mencari bidan mengurut utk tempoh 
berpantang kan?!


Selain itu, kita akan mula mencari-cari set berpantang yang terbaik utk kita gunakan sepanjang tempoh berpantang. betul tak?


Memang byk set2 yg terkenal yang berada dipasaran. Namun, baru-baru ini salah seorg pelanggan saya tiba-tiba dtg berjumpa saya 
utk beli set berpantang SHAKLEE. Katanya, bidan mengurut yg 
pesan suruh dia consume Shaklee semasa berpantang.


Utk pengetahuan anda, pelanggan saya tlh mengupah bidan 
mengurut ni selama 30 hari pertama berpantang. Bidan ni pula mmg merupakan bidan sepenuh masa. Kalau doktor pon dah consume Shaklee..Mak Bidan pon suruh makan Shaklee...Takkan kita masih 
meragui kebaikan yang terdapat pada produk-produk Shaklee ni.


Mahal ke Produk Shaklee ni???
Jawapan saya : 
Harga sgt berpatutan dan mengikut bajet kite!!
Ada produk yg mampu bertahan sehingga 6 bulan sebotol!!!


Set Bersalin Shaklee ni ade beberapa jenis iaitu :
#Set Bersalin Premium

#Set Bersalin Basic (Pembedahan & Normal)


Berikut saya share sedikit beberapa testimoni pelanggan yg telah menggunakan SET BERSALIN SHAKLEE ni. Anda nak tengok lagi?? Tak cukup?? Masih tak percaya?? Google je.. Zaman skrg ni, teknologi hanya dihujung jari =)

# Testi 1


# Testi 2

Sebarang Pertanyaan & Persoalan?? Jgn malu..Jgn segan..hubungi saya.InsyaAllah saya akn cuba jwb setiap pertanyaan sebaik mungkin =)





No comments:

Post a Comment